|
=StreetRacing Club Forum=
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miko
=SRC Admin=
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Sob 13:18, 02 Lip 2011 Temat postu: HB Cyclone S-D by Miko's Garage [stage 1 i 2] |
|
|
Cześć!
Jakiś czas temu miałem okazję zakupić od Razora jego były driftowóz - zwykłego Cycka S. Bez rewelacji - model jak model, ale nieporównywalnie lepszy od FFa i TT-01, którymi miałem okazję jeździć bardziej na co dzień [śmigałem również innymi modelami, ale te miałem najdłużej]. Fotek tego co dostałem, już niestety nie mam.
Ale wróćmy do tematu. Zaraz po przyjściu paczki zająłem się za ogarnianie modelu - czyli lekki przegląd. Trochę elementów musiałem podorabiać [orczyk serwa np.]. Do zmiany poszły natychmiastowo przednie kubki aluminiowe, ponieważ do niczego się już nie nadawały [za dobrze było na nich widać ciężkie lata latania bokiem ]. Na ich miejsce trafiły kubki stalowe, również od Razora.
Po ogarnięciu modelu, dobrze by było go wreszcie odpalić . Pod maskę trafił słaby zestaw: silnik Carson Cup Machine 25T wraz z reglem Nosram Havk Reverse 18T. Całość była zasilana pakiecikami 1600mAh 2s 7.4v. To był Stage 1.
---------------------------------------------------------------------------------
Po pewnym czasie i po kilku jazdach doszedłem do wniosku, że ten model nie driftuje tak, jak powinien. Postanowiłem to zmienić i rozpocząłem gruntowne przeróbki. Podczas ostatniej jazdy, zanim zdecydowałem się coś robić przy modelu, sypnął się układ kierowniczy. Gwint w zwrotnicy był już na tyle zjechany, że nie nadawał się za bardzo do użytku, a C-Hub był w ogóle pęknięty, przez co na model szły wibracje z przedniej osi i niezbyt dobrze się prowadził. Mimo to jeździł i stwierdziłem, że póki jeździ, to jeździć może.
Któregoś dnia miałem mały wypadek na szkolnym boisku, a mianowicie wyleciał mi kardan z przedniej ośki, zablokował kubki i szlag trafił przedni dyferencjał.
No to poszło zamówienie do Razora Na HPI.pl zakupiłem cały, nowiutki układ kierowniczy. Miałem przez chwilę problem, bo jak się okazało, Cyc miał układ kierowniczy skonwertowany ze Sprinta 2 [??], ale jak już było, tak zadecydowałem, że zostanie. Gdy układ kierowniczy został doprowadzony do porządku, zająłem się likwidacją luzów na kubku przednim, żeby już więcej kardany nie wypadały, co poszło dość łatwo. Zamówiłem więc pakiecik 5200 mAh Lipo. Tak się wkręciłem w modzenie Cycka, że poszedłem za ciosem i zrobiłem jeszcze parę innych modów, m.in całkowita zmiana ukł. kierowniczego i redukcja luzów, powiększenie fabrycznego cambera, zrobienie miejsca na nowy, większy pakiet, SWAP silnika 17x2T Venom Fireball wraz z reglem od Strady itd.
Tak model wygląda dziś:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie model posiada jeszcze Front One-Way oraz malutki CS 1.22. Tak postanowiłem skończyć Stage 2.
W planach - Stage 3:
- Większy CS
- Front Servo Conversion
- Dokładniejsze wyważenie całości
- Wymiana płyty podwoziowej na carbon
- jakiś BL
- powiększenie kąta skrętu
Komentujcie!
p.s Sorki za jakość zdjęć, ale jest już wieczór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Miko
=SRC Admin=
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Sob 13:19, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
CS upgrade'owany - teraz wynosi 1.86
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ryba3
=SRC Admin=
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 10:57, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Miko, daj mu trochę gleby, bo jest tak wysoko, jakbyś go szykował na RLM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
=SRC Admin=
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Wto 23:04, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Budkę zmienię to i lipy nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ryba3
=SRC Admin=
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 23:25, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Miko napisał: |
Budkę zmienię to i lipy nie będzie |
Chodzi mi o podwozie, a nie budkę, bo na zdjęciu przodu widać, że masz wahacze ustawione jak do rally
Wkręć w wahacze te śrubki i już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
=SRC Admin=
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Śro 16:39, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ryba3 napisał: |
Wkręć w wahacze te śrubki i już |
Sęk w tym, że mam tam już gwinty totalnie wyrobione ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miko dnia Śro 16:40, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|