Forum =StreetRacing Club Forum=

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HB Cyclone S-D by Miko's Garage [stage 1 i 2]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum =StreetRacing Club Forum= Strona Główna -> Nasze podwozia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miko
=SRC Admin=



Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA

PostWysłany: Sob 13:18, 02 Lip 2011    Temat postu: HB Cyclone S-D by Miko's Garage [stage 1 i 2]

Cześć!
Jakiś czas temu miałem okazję zakupić od Razora jego były driftowóz - zwykłego Cycka S. Bez rewelacji - model jak model, ale nieporównywalnie lepszy od FFa i TT-01, którymi miałem okazję jeździć bardziej na co dzień [śmigałem również innymi modelami, ale te miałem najdłużej]. Fotek tego co dostałem, już niestety nie mam. Sad

Ale wróćmy do tematu. Zaraz po przyjściu paczki zająłem się za ogarnianie modelu - czyli lekki przegląd. Trochę elementów musiałem podorabiać [orczyk serwa np.]. Do zmiany poszły natychmiastowo przednie kubki aluminiowe, ponieważ do niczego się już nie nadawały [za dobrze było na nich widać ciężkie lata latania bokiem Wink]. Na ich miejsce trafiły kubki stalowe, również od Razora.

Po ogarnięciu modelu, dobrze by było go wreszcie odpalić Razz. Pod maskę trafił słaby zestaw: silnik Carson Cup Machine 25T wraz z reglem Nosram Havk Reverse 18T. Całość była zasilana pakiecikami 1600mAh 2s 7.4v. To był Stage 1.

---------------------------------------------------------------------------------

Po pewnym czasie i po kilku jazdach doszedłem do wniosku, że ten model nie driftuje tak, jak powinien. Postanowiłem to zmienić i rozpocząłem gruntowne przeróbki. Podczas ostatniej jazdy, zanim zdecydowałem się coś robić przy modelu, sypnął się układ kierowniczy. Gwint w zwrotnicy był już na tyle zjechany, że nie nadawał się za bardzo do użytku, a C-Hub był w ogóle pęknięty, przez co na model szły wibracje z przedniej osi i niezbyt dobrze się prowadził. Mimo to jeździł i stwierdziłem, że póki jeździ, to jeździć może.

Któregoś dnia miałem mały wypadek na szkolnym boisku, a mianowicie wyleciał mi kardan z przedniej ośki, zablokował kubki i szlag trafił przedni dyferencjał. Razz
No to poszło zamówienie do Razora Wink Na HPI.pl zakupiłem cały, nowiutki układ kierowniczy. Miałem przez chwilę problem, bo jak się okazało, Cyc miał układ kierowniczy skonwertowany ze Sprinta 2 [??], ale jak już było, tak zadecydowałem, że zostanie. Gdy układ kierowniczy został doprowadzony do porządku, zająłem się likwidacją luzów na kubku przednim, żeby już więcej kardany nie wypadały, co poszło dość łatwo. Zamówiłem więc pakiecik 5200 mAh Lipo. Tak się wkręciłem w modzenie Cycka, że poszedłem za ciosem i zrobiłem jeszcze parę innych modów, m.in całkowita zmiana ukł. kierowniczego i redukcja luzów, powiększenie fabrycznego cambera, zrobienie miejsca na nowy, większy pakiet, SWAP silnika 17x2T Venom Fireball wraz z reglem od Strady itd.

Tak model wygląda dziś:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie model posiada jeszcze Front One-Way oraz malutki CS 1.22. Tak postanowiłem skończyć Stage 2.

W planach - Stage 3:
- Większy CS
- Front Servo Conversion
- Dokładniejsze wyważenie całości
- Wymiana płyty podwoziowej na carbon
- jakiś BL
- powiększenie kąta skrętu

Komentujcie! Smile
p.s Sorki za jakość zdjęć, ale jest już wieczór Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miko
=SRC Admin=



Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA

PostWysłany: Sob 13:19, 02 Lip 2011    Temat postu:

CS upgrade'owany - teraz wynosi 1.86 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryba3
=SRC Admin=



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 10:57, 12 Lip 2011    Temat postu:

Miko, daj mu trochę gleby, bo jest tak wysoko, jakbyś go szykował na RLM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miko
=SRC Admin=



Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA

PostWysłany: Wto 23:04, 12 Lip 2011    Temat postu:

Budkę zmienię to i lipy nie będzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryba3
=SRC Admin=



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 23:25, 12 Lip 2011    Temat postu:

Miko napisał:
Budkę zmienię to i lipy nie będzie Wink


Chodzi mi o podwozie, a nie budkę, bo na zdjęciu przodu widać, że masz wahacze ustawione jak do rally Smile
Wkręć w wahacze te śrubki i już Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miko
=SRC Admin=



Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA

PostWysłany: Śro 16:39, 13 Lip 2011    Temat postu:

Ryba3 napisał:
Wkręć w wahacze te śrubki i już Very Happy


Sęk w tym, że mam tam już gwinty totalnie wyrobione ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miko dnia Śro 16:40, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum =StreetRacing Club Forum= Strona Główna -> Nasze podwozia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin