Miko
=SRC Admin=
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Pią 17:07, 29 Maj 2009 Temat postu: 2009 BMW M5 E60 [TT-01] |
|
|
Siemka,
jak niektórzy z was pamiętają, na poczatku miałem zakupić Toyotę Levin AE86.
Jednak ze względów na niezbyt wysoki budżet postanowiłem poeksperymentować z tańszym rozwiązaniem. I tu zaczyna się historia mojej czarnej bmw-icy:
Poszukiwanie dobrego materiału zacząłem na "alledrogo". Po dłuższych poszukiwaniach natrafiłem w końcu na to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Leksaonaw karoseria firmy Blitz... przeznaczona na tory... Jak sami widzicie na szczegółową to nie wygląda.. ;D Mimo to postanowiłem zaryzykować i kupiłem tą budkę.
Liczyłem się z Tym, że wszystkie nalepki bedzie trzeba zrobić od podstaw.
Po weekendzie oczekiwania zabrałem się do roboty. Muisałem jednak przerwać, bo zaczęły sie egzaminy i "siła wyższa" odciągnęła mnie od budowy. Po egzaminie jednak wziąłem się do dalszej pracy. Troche się ucieszyłem, bo okazało się, że nalepki, ktore były na aukcji mocno odbiegają w rzeczywistości od tych, ktore dostałem razem z budą. To był duży plus, bo mogęłm zrezygnowac z robienia lamp i innych detali od podstaw. Zostąła mi tylko kosmetyka. BMW, jak przystało na "gangsterowóz" zostało pomalowane czarną farbą i jak to przystało na brykę z "F&F" dostało przydomek "Caroline". [nie pytajcie dlaczego ]
Jednak przed malowaniem zaczęły się pierwsze problemy, po których odradzam wszystkim karoserię BLITZ. Okazało isę, że maskownice nie pasują i w zasadzie trzeba zrobić nowe... Na domiar złego, BLITZ nie dołożył w nalepkach żadnych obramowań szyb itp, co spowodowałoby nienajlepszy efekt wizualny. Mimo problemów malowanie się udało.
Jeśli myślicie, ze potem było z górki, to się mylicie. Po pomalowaniu przyszła kolej na oklejanie i co się okazało? Światła nie pasują Byłem zmuszony je troche przyciąć, ale dzięki tej operacji udało mi się upodobnić tą karoserię do prawdziwego BMW M5. Następnie zamocowałem "intercooler", który kupiłem od Syncra i podwójny wydech "domowej roboty". Potem było juz z górki. Cały dzien spedziłem przed komputerem projektując nalepki - detale, ale warto było. Zawiozłem je do druku do Copy General, a potem umieściłem na samochodzie. Mimo że karoseria miała mieć 190mm i wg. producenta tyle miała, musiałem zaopatrzyć się w Hexy 10mm. Zamontowałem chromowane felgi i tak skończyłą się przygoda z moim BMW...
A tak dzisiaj wygląda moje BMW M5 E60:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|